Solouheld på Motorvej

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Autoværnet er blevet bøjet efter noget, der formodes at være et solouheld på E20 Østjyske Motorvej, fra Skærup mod Fredericia mellem motorvejskryds Skærup og Taulov N. Venstre spor har været spærret og er igen farbar.

Annonce
Annonce