Ukrudts-afbrænding skyld i naturbrand

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der udbrød først på søndag eftermiddag en mindre naturbrand på Hartevej i Kolding.

“Der var nogle mennesker, der havde haft brugt en ukrudtsbrænder. Flammerne fra ukrudtsbrænderen spredte sig så til en hæk. De havde selv fået slukket det meste, da vi kom frem, så der var kun efterslukningsarbejde for os,” siger indsatslederen fra TrekantBrand til presse-fotos.dk

SE OGSÅ: DEL 1 | HISTORIEN OM MARLENES ‘LUDERLIV’: ‘FØRSTE GANG JEG HAVDE EN PIK I MUNDEN, VAR JEG TRE ÅR GAMMEL’

Der er ingen meldinger om personskade.

Annonce
Annonce
Annonce