Bil brød i brand på motorvej

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bil er mandag aften brudt i brand på Fynske Motorveje ved Tietgenbyen nær Odense.

Det oplyser Fyns Politi til Presse-fotos.dk.

– Ejeren har selv slukket branden, mere ved jeg ikke. Det er noget, som brandvæsnet har taget sig af, siger vagthavende ved Fyns Politi.

Bilen er sidenhen blevet fjernet af autohjælp, oplyser vagthavende ved Fyns Politi.

Der er ingen meldinger om tilskadekomne i forbindelse med branden.

Det vides endnu ikke, hvad der fik bilen til at bryde i brand.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce