Brandvæsnet fremme – olie forurening på vandet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet er søndag fremme ved Svendborgborg havn, hvor der er opstået en forurening på vandet.
Brandvæsnet er i gang med at inddæmme forureningen, for derefter at få den fjernet.

Annonce
Annonce
Annonce