Voldsom bilbrand i varebil i Odense – flammerne vælter op

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En varebil er søndag eftermiddag brudt i brand på Dalumvej i Odense.
Bilen holder midt på vejbanen og flammerne vælter ud af kabinen.
Brandvæsnet er lige nu i gang med slukningsarbejdet på køretøjet, som ikke står til at redde.

Annonce
Annonce
Annonce