Brandalarm aktiveret på metrostation

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Fredag aften er Hovedstadens beredskab til stede ved metrostationen på Nørrebro, efter en brandmelder er aktiveret.

Annonce
Annonce