Mand stukket ned i Malmø

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Onsdag aften oplyser svensk politi på deres hjemmeside, at en mand er blevet stukket med en skarp genstand under et udendørs slagsmål på Västra Hindbyvägen i Malmø.

Politi og ambulance er blevet sendt til stedet og manden er blevet kørt på sygehuset i en ambulance.

Der er på nuværende tidspunkt ingen oplysninger om mandens tilstand, skriver svensk politi på deres hjemmeside.

Det formodede gerningssted er blevet afspærret, så politiet kan foretage deres undersøgelser.

Tidligere i dag blev en mand skudt og dræbt i Malmø.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce