Melding om bygningsbrand i Odense

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet er fredag aften til stede i Gartnerbyen i Odense V, hvor der er indløbet en melding om brand i en bygning.
Brandvæsnet er i gang med en gennemgang på stedet.

Annonce
Annonce
Annonce