Alvorligt solouheld i Ølstykke

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bilist er onsdag eftermiddag kørt galt på Roskildevej i Ølstykke, hvorefter bilen er væltet over i grøften.

Bilen har angiveligt ramt en nærtliggende lygtepæl, som har væltet bilen ud af kurs.

Politi, beredskab og en ambulance er til stede på adressen og tilser ulykken.

Føreren af bilens tilstand er i øjeblikket ukendt.

Annonce
Annonce
Annonce