Færdselsuheld: Kødannelse på Sønderjyske Motorvej

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Tirsdag eftermiddag er der kø på Sønderjyske Motorvej fra Kolding mod Skærup. Køen er særligt koncentreret ved motorvejskrydset ved Skærup E45 og E20.

Årsagen til kødannelsen er et færdselsuheld.

Trafikken forventes at være normal senere på eftermiddagen.

Annonce
Annonce
Annonce