Voldsomt færdselsuheld på fynskemotorvej – bil endt på taget

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Søndag eftermiddag er der sket et voldsomt færdselsuheld på fynskemotorvej mellem Aarup og Ejby hvor en bil er endt på taget.

Redningsmandskab er på stedet og oprydningsarbejdet i gang.

Annonce
Annonce
Annonce