Brand i fodboldbane i Odense

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Fredag aften er brandvæsnet til stede på Højstrupvej i Odense/Odense fodboldstadion hvor der efter brug af fyrværkeri er gået ild i græsplænen.
Slukningsarbejdet er i gang på stedet

Annonce
Annonce
Annonce