Bil kørt galt på Nørrebro

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen
Made with Repix (http://repix.it)

Tirsdag eftermiddag er en bil kørt galt på Hillerødgade på Nørrebro i København.

Ved uheldet er der blevet spildt olie på vejen.

Politiet er på stedet.

Made with Repix (http://repix.it)
Made with Repix (http://repix.it)
Annonce
Annonce
Annonce