
To personer er lørdag morgen blevet ramt af et tog på Nordhavn station/ Østbanegade i København.
Politiet samt redning er på stedet, hvor alt tog trafik også er indstillet.







To personer er lørdag morgen blevet ramt af et tog på Nordhavn station/ Østbanegade i København.
Politiet samt redning er på stedet, hvor alt tog trafik også er indstillet.





