To personer påkørt af tog i København

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

To personer er lørdag morgen blevet ramt af et tog på Nordhavn station/ Østbanegade i København.
Politiet samt redning er på stedet, hvor alt tog trafik også er indstillet.

Annonce
Annonce
Annonce