Overgravet gasledning i Tårnby

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag eftermiddag er politiet samt brandvæsnet til stede på Magle Alle i Tårnby, hvor en gas ledning er blevet gravet over.
Omkring udslippet, har politiet afspærret et større område.
Der afventes gasselskab som skal overtage oprydningsarbejdet.

Annonce
Annonce