YouSee melder ud til alle kunder, at de straks skal tjekke kontoen. Det kan være, at der er blevet trukket flere penge, end der egentligt skulle.
For mange forbrugere er det ligetil, når man skal betale regninger, som er tilmeldt Betalingsservice. Men det er nu gået galt YouSee. Derfor har man en vigtig meddelelse til kunderne.
Hvis du er kunde hos YouSee, så er der en vigtig meddelelse til dig, som du skal forholde dig til hurtigst muligt.
Det kan være, at der er blevet trukket for mange penge og du måske har betalt én regning flere gange.
Der er sket en fejl, som kommer til at påvirke kundernes økonomi og derfor er det vigtigt at være ekstra opmærksom på sine regninger.
YouSee kontakter kunderne
IT-fejlen er nu blevet rettet, men YouSee har allerede modtaget betalingen fra mange kunder. Derfor er der nu et større arbejde i gang, hvor man skal have kontaktet alle dem, der er berørt af fejlen.
“Vi arbejder på højtryk på at få fejlen løst og tilbagebetale kunderne hurtigst muligt. Vi beklager meget de gener, det måtte medføre for de berørte kunder”.
Det fortæller Mikkel Riis-Jørgensen, der er pressechef hos YouSee til BT.
Hvis du er i tvivl om du er en af de mange, som har betalt én regning to gange, så kan du logge ind på din konto og få et overblik.