UNIQLO åbner deres anden butik i Danmark: Her sker det

UNIQLO trøje
Illustrationsfoto.

Det japanske modeikon UNIQLO har længe været et kendt navn i modeverdenen, og nu er de snart klar til at udvide deres danske tilstedeværelse. Og de har også sat dato på, hvornår de slår dørene op til deres anden butik herhjemme – denne gang i et travlt shoppingcenter i København.

Men hvorfor er netop denne åbning så spændende?

UNIQLO er kendt for deres minimalistiske, men stilfulde design, og deres populære LifeWear-koncept, som de danske forbrugere allerede har taget til sig.

Med denne nye butik får endnu flere danskere nu muligheden for at udforske UNIQLOs brede udvalg, der inkluderer alt fra hverdagstøj til de nyeste trends for både mænd, kvinder og børn.

Og der er noget særligt ved lokationen på Fisketorvet, som gør åbningen endnu mere interessant.

Et stort skridt for UNIQLO – men det er ikke alt

Med en imponerende butik på hele 750 kvadratmeter fordelt over to etager, er det tydeligt, at UNIQLO har store ambitioner for deres danske eventyr.

Butikken vil tilbyde hele deres sortiment, men det er heller ikke bare størrelsen, der gør denne åbning speciel.

Når du træder ind i den nye butik på Fisketorvet, vil du blive mødt af et unikt samarbejde, som UNIQLO har indgået med et lokalt dansk bryghus.

Sammen har de udviklet et eksklusivt t-shirt design, der hylder både japansk æstetik og dansk designkultur. Det skriver MSN.

En spændende fusion, der uden tvivl vil skabe opmærksomhed hos modeelskere.

Fem år efter UNIQLO-debut

Den nye butik markerer en milepæl for UNIQLO i Danmark, da det præcis er fem år siden, de åbnede deres første butik på Strøget i København.

Butikken har hurtigt fundet sin plads som en af de mest besøgte butikker i hovedstaden, og succesen her har uden tvivl lagt grundlaget for ekspansionen til Fisketorvet.

I forbindelse med jubilæet på Strøget fejrer UNIQLO med en særlig Arigato “Tak” festival, der takker de mange kunder, som har støttet dem gennem årene.

Dette arrangement sætter yderligere fokus på deres japanske rødder og LifeWear-filosofien, der bygger på en kombination af funktionalitet og tidløs stil.

Rekruttering og fremtidsplaner

Ud over mode og design har UNIQLO også store planer for at udvide deres team i Danmark.

Forud for åbningen på Fisketorvet har de lanceret en rekrutteringskampagne, hvor de søger entusiastiske medarbejdere til den nye butik.

For dem, der drømmer om at arbejde i modebranchen, er det måske en oplagt mulighed for at blive en del af et internationalt brand i vækst.

Med deres udvidelse til Fisketorvet ser det ud til, at UNIQLO cementerer deres position som en central spiller i den danske modebranche. Det bliver spændende at følge, hvordan denne butik bliver modtaget, og hvad vi kan forvente af det japanske mærke i fremtiden. En ting er nok sikkert – de stopper ikke her.

Har du lyst til at vinde et gavekort til en valgfri restaurant på hele 1.000 kroner? Så skal du blot tilmelde dig Presse-fotos.dks spritnye nyhedsbrev ved at klikke her

På grund af risiko for svamp tilbagekalde Rema 1000 og Nemlig.com i samarbejde med producenten en drikkevare, oplyser Fødevarestyrelsen.


onp