Uheld på stor vej: Det giver KØ!

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er fredag formiddag sket et uheld på Fredericiavej i Vejle.

Vejle Amts Folkeblad skriver, at uheldet er sket i nordgående retning tæt på Østjyske Motorvej.

Politi og ambulancer er til stede, og uheldet plus 112-folkets arbejde på stedet giver kø.

Der er ingen meldinger om, at nogen skulle være kommet alvorligt til skade i forbindelse med uheldet..

Annonce
Annonce
Annonce