Skraldespand i flammer på cykelsti i Ballerup

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet måtte på opgave i Ballerup, da en skraldespand var gået op i flammer på Banetoften. Flammerne på stedet var dog til at kontrollere, og brandvæsnet havde styr på situationen.

Der er nu slukket på stedet, og mandskabet er kørt retur til stationen.

Annonce
Annonce
Annonce