Silkeborg: Brandvæsenet rykker ned til vandet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Tirsdag aften er indsatslederen fra brandvæsenet blevet kaldt ned til åen ved Østergade i Silkeborg, hvor der flyder en mængde olie på vandet.

Presse-fotos.dks udsendte oplyser, at en miljøvogn også er på vej mod stedet.

Det har ikke været muligt for redaktionen at opklare, hvor olien i vandet stammer fra.

SE OGSÅ: SKYDERI I KØBENHAVN: ‘DE HAR SKUDT MIN SØN’

Annonce
Annonce
Annonce