Hel by uden strøm: Brand brudt ud i transformerstation

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Torsdag aften er der udbrudt brand i en tranformerstation i Skagen. Branden har gjort, at det meste af byen er uden strøm, mens politiet og brandvæsnet arbejder på at få kontrol over situationen.

Det oplyser Nordjyllands Politi på Twitter.

Området omkring Frederikshavnsvej 200 er blevet afspærret og det har betydning for tog og trafik.

Annonce
Annonce
Annonce