Fredag eftermiddag stiger røgen til vejrs centralt i hovedstaden.
Brandvæsenet rykker talstærkt ud til en adresse i København.
Der flere slukningsvogne og en indsatsleder til stede.
Brandfolkene kæmper med flammerne på den meget trafikeret gade i hjertet af København.
(Artiklen fortsætter under billederne)


Hændelsen sker på Vibevej i København.
Her er en parkeret elbil gået i brand.
Der er øjensynligt ved at komme kontrol over flammerne.
Herunder kan du se flere billeder fra scenen:



