Tabt gods spærrer spor på motorvej

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Torsdag eftermiddag har et køretøj tabt godt på den Østjyske Motorvej.

Derfor er et spor blevet spærret mellem Vejle og <59> Hornstrup i nordgående retning.

LIGE NU LÆSER ANDRE: POLITIET JAGTER PISTOLMAND

Der vil være spærret i kort tid, hvorefter trafikken igen kan glide uden problemer.

Annonce
Annonce