Kvinde i solo-uheld i Svendborg

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En kvinde er kommet til skade ved et trafikuheld på Tvedvej i Svendborg.

“Der er tale om et solo-uheld. Jeg kender ikke tilstanden på kvinden,” fortæller vagtchef hos Fyns Politi, Henrik Strauss, til presse-fotos.dk

Politiet arbejder i skrivende stund stadig på stedet, men trafikken i området er ikke påvirket af uheldet.

Annonce
Annonce
Annonce