Knallert brændt af i Brøndby

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Natten til onsdag blev en knallert sat i brand ved Glentemosen i Brøndby. En enkelt brandbil og to politipatruljer var hurtigt på stedet og branden blev slukket.

Annonce
Annonce
Annonce