Brand på Fanø sender brandvæsnet på udrykning

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Fredag aften er brandvæsnet ankommet til Rindby på Fanø, hvor de har fået melding om, at der er udbrudt brand på en hede i byen.

Brandvæsnet har fået kontrol over situationen inden den nåede at blive alvorlig.

Annonce
Annonce