Nexø: Sankthansbål ulmede stadig

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet er fredag aften rykket ud på Kystvej i Nexø, hvor et sankthansbål fra aftenen forinden fortsat ulmede og udviklede røg.

Det varede dog ikke længe.

De fremmødte folk fra brandvæsnet fik hurtigt slukket branden, og kunne kort tid efter forlade stedet igen.

Annonce
Annonce
Annonce