Sydjylland: Endnu en mark i brand

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Endnu er mark er gået op i flammer. Denne gang er det i Kildetoften i Give, hvor TrekantBrand også er ude og få styr på branden.

Der er ikke nogen personskader, men formentlig en mejetærsker, der er skyld i branden, oplyser vagthavende hos Trekantbrand.

Annonce
Annonce
Annonce