Nordea har i øjeblikket store problemer på deres hjemmeside – noget der har betydning for alle deres kunder.
Der er igen knas med forbindelsen mellem kunder og bank. Både app, mobilbrowseren og på computeren har folk svært ved at komme igennem til sine penge.
Det oplever man også i øjeblikket ved Nordea.
Det melder de ud på deres hjemmeside, efter flere kunder har oplevet problemer.
(Artiklen fortsætter under billedet)
“Midlertidigt teknisk knas: I øjeblikket kan logon og brug af mobilbanken og netbanken være langsommere end normalt. Vi arbejder på at løse problemet hurtigst muligt og beklager ulejligheden.”
Sådan lyder den korte melding, når man forsøger at logge på Nordea-netbank.
Der er ingen oplysninger om, hvor længe problemet vil vare ved eller hvad det skyldes.
Ikke første gang
Det er ikke mange dage siden, at Nordea meldte ud på deres Facebook, at man havde problemer med net-banken.
Her oplevede flere Nordea-kunder også, at de ikke kunne logge på, og nu er samme problem tilsynladende opstået igen.
“Lige nu er der desværre flere, der oplever, at de ikke kan logge på mobil- eller netbanken. Vi garanterer, at vi arbejder på højtryk for at løse udfordringerne. Vi opdaterer her på siden, når der er nyt, og beklager meget ulejligheden,” skrev de.
Efter meldingen beskrev Nordea, at de ville opdatere deres systemer den efterfølgende weekend – altså for blot et par dage siden.
“Du kan derfor opleve korte perioder, hvor du ikke kan logge på net- og mobilbank mellem lørdag kl. 21:30 og søndag kl. 06:00,” afsluttede de på opslaget.