Færdselsuheld på motorvejsrampe: Bil er endt på siden!

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er fredag omkring middagstid sket et færdselsuheld på motorvejen mod Odense ved Fredericia.

Uheldet er sket på rampestrækningen.

I meldingen lyder det, at uheldsstedet ikke er sikret.

Der er foreløbig ingen meldinger om, at nogen skulle være kommet alvorligt til skade ved uheldet.

Annonce
Annonce