Brandalarm i Esbjerg

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandalarmen gik mandag formiddag på Toyota på Hededammen i Esbjerg.

Sydvestjyllands Brandvæsen kom hurtigt til stede og konstaterede, at der ikke var nogen ild at slukke.

Det vides ikke, hvad der har forårsaget brandalarmen.

Annonce
Annonce