Ambulance haster ud lejlighedskompleks

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet og en ambulance er hastet ud til et lejlighedskompleks efter meldinger om brand.

Med udrykning satte brandvæsen og ambulance kursen mod Alleen i Kastrup fredag middag.

Her gik meldingen på brand i en af lejlighederne.

Et vidner fortæller på stedet, at en beboer har fået en let røgforgiftning efter at have tændt en nyinstalleret ovn, hvor instruktionsmanualen stadig lå inde i ovnen.

Dette er dog endnu ikke blevet bekræftet.

Der er styr på situationen igen.

Annonce
Annonce