Villa i tagbrand: stigevogn må bruges

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En ellers stille villavej lyses nu op af adskillige udrykningskøretøjer efter en melding om brand på Als.

Torsdag aften indløb en melding om Finnerupvej i Ans by.

Et tag i brand. Det kalder på udrykning, og derfor oplyste de blå blink da også villavejen kort efter.

For at få adgang til taget måtte beredskabet have gang i stigevognen.

(Artiklen fortsætter efter billedet)

Stigevognen blev i følge Presse-fotos.dks udsendte brugt til at efterslukke branden, som allerede var stilnet af.

Derfor kan branden også nu meldes som slukket.

Der er ingen meldinger om tilskadekomne.

Annonce
Annonce
Annonce