Træer væltet ned over skinnerne: Togbusser sat ind!

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er fredag aften væltet flere træer på grund af stormen, og da træerne er væltet ned på skinnerne, blokerer de togtrafikken mellem Silkeborg og Ikast.

Kommunikationsrådgiver i Arriva, Mikkel Juul, bekræfter over for tvmidtvest.dk, at togene på strækningen er aflyst.

LÆS OGSÅ: Kæmpe galleri: Se storm og oversvømmelser tage fat i Danmark

Midt- og Vestjyllands Politi skriver på X (det tidligere Twitter):

“Rigtig mange væltede træer i politikredsen og desværre også påkørsel af væltet træ – samt træ, der væltede ned over personbil. Alle personer i de to køretøjer er heldigvis uskadte. Bliv hjemme, hvis det ikke absolut er nødvendigt, at du skal ud i trafikken.”

Annonce
Annonce