Brand brudt ud på gård

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Søndag formiddag er der udbrudt brand på i en gård i Næstved. Derfor er brandvæsnet ankommet til Myrupvej, hvor det viste sig, at det var laden, der var gået i brand.

Brandvæsnet fik hurtigt styr på situationen, og er nu vendt tilbage til stationen.

Annonce
Annonce