Politi og brandvæsen ankommet til oliespild i Glostrup

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag eftermiddag er politiet og brandvæsnet ankommet til Sydvestvej i Glostrup, da man har fået melding om et større olieudslip ved togskinnerne.

Beredskabet rykkede ud med flere køretøjer og man fik hurtigt sikret stedet, så der er ikke var nogen fare for tog eller personer.

Annonce
Annonce