Aarhus: Brandvæsenet rykker ud til anmeldelse

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Tirsdag formiddag er brandvæsenet blevet kaldt ud til Nørregade i det centrale Aarhus, hvor der er indløbet en anmeldelse om brand i en skraldespand.

Ved ankomst til stedet var flammerne dog allerede blevet slukket af civile borgere, og derfor kørte brandvæsenet igen.

SE OGSÅ: TRE PERSONER SVÆRT TILSKADEKOMNE EFTER ALVORLIG FÆRDSELSULYKKE

Annonce
Annonce
Annonce