Brand brudt ud ved motorvejstilkørsel

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag eftermiddag er brandvæsnet ankommet til Færgestationsvej i Rødby, hvor der er udbrudt brand ved tilkørslen til Sydmotorvejen.

Der er tale om en naturbrand, som hurtigt blev slukket.

Brandvæsnet er returneret til stationen efter kort ophold ved brandstedet.

Annonce
Annonce