Personpåkørsel i Brøndby strand

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Natten til lørdag blev en større udrykning sendt til Brøndby Strand station ved Brøndby Strand centrum efter anmeldelse om personpåkørsel. Adskillige brandbiler og brandfolk mødte frem, flankeret af ambulance, læge, politibiler, hundevogne mfl.

Annonce
Annonce