Brand i container sender brandvæsnet til boligkvarter

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Sent torsdag aften rykkede brandvæsnet ud til  Olaf Rudes Vej i Højbjerg, hvor der er udbrudt brand i en container, der står tæt på boligblokkene.

Containeren var fyldt med materialer, men det lykkedes at slukke branden, inden den nåede at udvikle sig til noget alvorligt.

Kort efter ankomsten er beredskabet kørt fra stedet.

Annonce
Annonce