Brandvæsnet rykker ud til sygehus: Røgdykkere indsat

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Søndag eftermiddag er brandvæsnet rykket ud til Tønder Sygehus, hvor de havde fået melding om, at der var gået en brandalarm på stedet.

LIGE NU LÆSER ANDRE: VOVSE SAVNER SIN EJER: KAN DU HJÆLPE MOPS HJEM?

Da mandskabet ankom, indsatte man røgdykkere på stedet, som fik kontrolleret alarmen. Der er nu styr på situationen, og mandskabet er i gang med at pakke sammen.

Annonce
Annonce
Annonce