Hjemmeværnet på øvelse i Odense

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Søndag formiddag er hjemmeværnet på øvelse i ved Odense Congress Center. Her er skal deltagerne trænes i at følge og sikre biler, der potentielt kan have officielle personer ombord.

Deltagerne skal følge bilen mens den kører og på den måde sikre, at den kommer sikkert fra A til B.

Annonce
Annonce