Spærret spor på motorvej efter uheld: Ambulance ankommet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag morgen er der er sket et færdselsuheld på Østjyske Motorvej. Derfor er der lang kø fra Horsens mod Vejle mellem Horsens N <55> og Horsens V <56>.

Det venstre spor er spærret, og politi og redningsmandskab er på stedet. Der er ingen meldinger om, at nogen skulle være kommet alvorligt til skade.

LIGE NU LÆSER ANDRE: PAS PÅ: GRISE PÅ VEJBANEN | GRISETRANSPORT VÆLTET VED BILLUND

Rednings- og oprydningsarbejdet er endnu ikke afsluttet, og Vejdirektoratet oplyser, at der vil være helt ryddet senere på morgenen.

Annonce
Annonce
Annonce