Lugten af røg sender brandvæsnet til Aldi

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Tirsdag formiddag er brandvæsnet ankommet til Hundested, fordi de har fået melding om, at der lugter af røg ved Aldi-butikken på Strandvejen

Brandvæsnet har undersøgt området og været inde i butikken for at sikre, at der ikke er nogen fare for kunder og personale.

LIGE NU LÆSER ANDRE: VODKATYV MED KOLDE FØDDER TAGET AF PERSONALE

Annonce
Annonce