Blå blink fylder villavej efter brand i hus

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Torsdag aften er politi og brandvæsnet ankommet til Præstemarken i Them i Silkeborg Kommune.

Her er der udbrudt brand i et af husene på villavejen, som brandvæsnet hurtigt fik styr på.

Politiet har talt med beboerne i huset, og der er ingen, der er kommet til skade i forbindelse med branden.

LIGE NU LÆSER ANDRE: BIL BRUDT I BRAND I BRABRAND

Mandskabet har nu forladt stedet.

Annonce
Annonce