Lægehelikopter landet i Bårse

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag eftermiddag er en lægehelikopter, ambulance og lægebil ankommet til Bårse. Det er endnu uvist, hvad meldingen er gået på, men redningsmandskabet har undersøgt området.

LIGE NU LÆSER ANDRE: VERDENSMESTRENE ER LANDET! Se de flotte billeder 

Flere ambulancereddere var med på opgaven, men der er endnu ikke kommet nogen melding om, hvad der er sket på stedet.

Annonce
Annonce