Færdselsuheld i Odense: Giver kø på vej ud af byen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er fredag eftermiddag sket et færdselsuheld i krydset Ejbygade/Nyborgvej i Odense.

Der er så vidt vides ingen personskade sket, men uheldet giver ret lang kø på vej ud af byen.

Annonce
Annonce
Annonce