Kommunebil i ulykke i Køge

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Lørdag blev politi og redningsmandskab kaldt til ulykke i krydset på Marksvinget og Vordingborgvej i Køge. To patruljer og to ambulancer blev sendt til ulykken. Et køretøj fra Køge kommune var indblandet i uheldet.

Annonce
Annonce
Annonce