Færdselsuheld på Hillerødmotorvejen skaber kø

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Fredag eftermiddag er der sket et færdselsuheld på Hillerødmotorvejen. Det skaber lige nu kø og tæt trafik

Kort inden klokken 15 var flere personbiler involveret i et uheld på Hillerødmotorvejen i sydgående retning ved motorvejskryds Gladsaxe.

Ikke lang tid efter var politi- og redningsmandskab på stedet, hvor man spærrede dele af motorvejen af, så der kun var et spor farbart.

Vejdirektoratet oplyser, at oprydningsarbejdet klokken 15.42 er afsluttet.

SE OGSÅ: BLEV SLÅET I HOVEDET MED STØTTEBEN UNDER RØVERI

Uheldet har dog skabt kø på strækningen, som nu skal afvikles. Derfor skal bilister forvente ekstra rejsetid.

Der er ikke sket alvorlig personskade i forbindelse med uheldet.

Annonce
Annonce
Annonce