Færdselsuheld med fastklemt på motorvej

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er torsdag aften sket et færdselsuheld på Sønderjyske Motorvej nær Kolding.

Der meldes om en fastklemt person.

“Men der var nu tale om en teknisk fastklemt,” siger Søren Lisberg, vagtchef hos Sydøstjyllands Politi, til presse-fotos.dk

“Det skyldes, at bilen var rullet om på taget. Men vi fik vedkommende ud af bilen, og der er ingen personskade sket,” siger han.

“Der var tale om et solo-uheld. Det tiltrak sig en del opmærksomhed, men det påvirkede ikke trafik i nævneværdig grad.”

Annonce
Annonce
Annonce